Radomsko: Zakup (dostawa) do siedziby Zamawiającego w formie leasingu operacyjnego używanej ładowarki teleskopowej przeznaczonej do odpadów komunalnych
Numer ogłoszenia: 226762 - 2014; data zamieszczenia: 07.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 176914 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., ul. Stara Droga 85, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 044 6830630 w. 45, faks 044 6834377.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. 100 % udziałów jest własnością gminy miasta Radomsko.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup (dostawa) do siedziby Zamawiającego w formie leasingu operacyjnego używanej ładowarki teleskopowej przeznaczonej do odpadów komunalnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup (dostawa) do siedziby Zamawiającego w formie leasingu operacyjnego używanej ładowarki teleskopowej przeznaczonej do odpadów komunalnych, spełniającej wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym, o parametrach użytkowych określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymagania stawiane Wykonawcy: a. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego tj. Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych ul. Jeżynowa 40, Płoszów gm. Radomsko, własnym transportem, na własny koszt i odpowiedzialność, w terminie uzgodnionym przez Strony i umożliwi jego sprawdzenie pod względem technicznym. Zamawiający nie odpowiada za szkody powstałe w transporcie. Z czynności wydania i odebrania maszyny zostanie sporządzony protokół odbioru. b. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia nieodpłatnego szkolenia w zakresie bieżącej obsługi przedmiotu zamówienia dla pracowników wytypowanych przez Zamawiającego. Szkolenie odbędzie się w siedzibie Zamawiającego i obejmować będzie zakres umożliwiający prawidłową eksploatację maszyny. c. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania w języku polskim niezbędnych dokumentów do dostarczonej maszyny między innymi: instrukcję obsługi maszyny, oraz inne dokumenty stosownie do obowiązujących przepisów w tym niezbędne dokumenty do jego pierwszej rejestracji. d. maszyna winna być bezwypadkowa, nie posiadająca śladów korozji, wgnieceń i innych uszkodzeń mechanicznych. e. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłożenia przez Wykonawcę opinii rzeczoznawcy w przypadku gdy stan techniczny maszyny budzi wątpliwości lub taka opinia wymagana jest w związku z leasingowaniem zakupu maszyny. Wymagane warunki dotyczące leasingu: a. leasing operacyjny ( w rozumieniu ustawy z dnia 15.02.1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych ( Dz. U. z 2000 r. Nr 54, poz. 654 z późn. zm.), b. okres trwania leasingu 60 miesięcy, c. spłata rat leasingowych w ratach miesięcznych przy zastosowaniu stałej stopy procentowej, d. leasing udzielony będzie w złotych polskich, e. pierwsza rata leasingowa zostanie opłacona w terminie 30 dni po opłaceniu czynszu inicjalnego, f. czynsz inicjalny w wysokości 10% wartości zamówienia, g. kwota wykupu w wysokości 1% wartości zamówienia, h. po wykupie przeniesienie własności rzeczy z Leasingodawcy na Leasingobiorcę, i. zapłata czynszu inicjalnego, rat leasingowych i kwoty wykupu wyczerpuje wszelkie zobowiązania pieniężne wobec Leasingodawcy z tytułu należytego wykonania umowy leasingu, j. koszty związane z zarejestrowaniem pojazdu, ubezpieczeniem OC, AC, NW ponosi Wykonawca..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.47.10-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 360000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ