W poniedziałek 10 maja w Zakładzie Wodociągów i Kanalizacji uruchomiliśmy nowy, bardziej przyjazny naszym klientom punkt obsługi. Punkt zlokalizowany jest w bezpośredniej bliskości furtki, która prowadzi do siedziby Zakładu Wodociągów i Kanalizacji przy ul. Krzywej 12 w Radomsku.
Pierwsze dni po jego uruchomieniu miały charakter testowania, zwłaszcza pod kątem sprawności działania infrastruktury technicznej, a zwłaszcza wdrożonych rozwiązań informatycznych.
W punkcie znajdują się dwa stanowiska do obsługi klienta oraz jedno stanowisko kasowe.
Bardzo zależało nam na jego uruchomieniu, bo dzięki temu nasi klienci zyskali komfortowe, klimatyzowane i bezpieczne stanowisko obsługi bez konieczności wchodzenia po schodach do siedziby ZWK.
W nowym Punkcie Obsługi Klienta nasi klienci uzyskają pomoc w zakresie wszelkich świadczonych przez Zakład Wodociągów i Kanalizacji usług oraz będą mogli dokonać formalności związanych z ich realizacją. Stanowisko kasowe natomiast obsługuje płatności za wszystkie usługi świadczone przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Radomsku, których PGK jest także sprzedawcą (wystawia rachunek). Zatem można tu dokonać płatności zarówno za wodę jak ciepło oraz odbiór odpadów komunalnych, które nie są objęte obsługą w ramach usługi zleconej przez miasto. Te opłaty mieszkańcy Radomska regulują na indywidualne rachunki wskazane przez Wydział Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej w Urzędzie Miasta Radomska. Wpłaty w Kasie POK można dokonywać w formie gotówkowej oraz kartą.
- Klienci, którzy już zdążyli skorzystać z nowego punktu chwalą sobie taką możliwość, gdyż jest on bardziej dostępny i komfortowy, szczególnie dla osób starszych czy niepełnosprawnych – podkreśla kierownik Zakładu Wodociągów i kanalizacji Robert Kosela.
Punkt Obsługi Klienta czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00. Kasa czynna jest w godz. od 7.30 do 13.00 z przerwą od 9.30 do 9.45.