Jak oceniasz ofertę Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Radomsku, dostęp do informacji o usługach, czy poziom obsługi klienta? Zapraszamy klientów spółki do wypełnienia ankiety.

 

 PGK chce za pomocą anonimowej ankiety sprawdzić stopień zadowolenia klientów ze świadczonych usług. Wszelkie opinie, uwagi i wnioski pomogą spółce usprawnić procedury i dostosować swoją pracę do oczekiwań. W związku z tym w najbliższym czasie mieszkańców Radomska odwiedzi ankieterka, zatrudniona przez spółkę. Jeśli zapuka do kogoś pani Ewa Tyl z identyfikatorem PGK można śmiało z nią porozmawiać. Warto to zrobić, żeby ocenić pracę przedsiębiorstwa i podsunąć jakieś swoje pomysły dotyczące jej działalności.

Najwięcej o pracy spółki mogą powiedzieć mieszkańcy Radomska, do których PGK dostarczania energię cieplną i wodę oraz odbiera ścieki i odpady. W związku z tym to do nich najpierw zgłosi się ankieterka. W drugiej kolejności odwiedzi również gminy Radomsko, Gomunice i Masłowice, bowiem od ich mieszkańców PGK także odbiera odpady. Osoby, do których nie dotrze ankieterka, mogą ją same pobrać, wypełnić i dostarczyć osobiście lub e-mailem na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Druk ankiety w załączeniu poniżej.

Druk ankiety

  • image001

Wyszukiwarka

 

 

 

Telefony alarmowe

Pogotowie Wodociągowo-Kanalizacyjne
24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu pod numerami telefonów:
44 6824644 
44 6824737 
44 6824808

Pogotowie Ciepłownicze
24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu pod numerami telefonów:
44 683 49 18